عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

آشنایی با برخی از محصولات جدید مرسدس بنز !! ( تصویری)
چهار شنبه 1 تير 1390 ساعت 11:14 | بازدید : 517 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

خبر آنلاین : اگر اهل دنبال‌ کردن تازه‌های خودرو و بازار اتومبیل باشید احتمالا می‌دانید علیرغم بسیاری از شرکت‌های خودروساز، سال 2009 سالی پر از موفقیتی برای مرسدس بنز بود. یکی از این موفقیت‌ها متعلق به موتور V-8 و 6.2 لیتری AMG یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت بود که در حال حاضر بعضی از محصولات بنز مانند CL63 و SLS از آن بهره می‌برند. اما مرسدس بنز تنها چند ماه پس از دریافت جایزه بهترین موتور سال توسط این موتور اعلام کرد به منظور افزایش بهره‌وری و اقتصادی‌شدن هزینه‌های سوخت، موتورهای کوچک‌تر دو توربویی را جایگزین این موتور با عملکرد مناسب خواهد کرد.

مرسدس بنز
CL63

به گزارش سی.نت، مطابق اعلام مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو امسال موتور AMG مذکور با قدرت 571 اسب بخار تا سال 2011 به وسیله یک موتور دو توربویی 5.5 لیتری V-8 با قدرت 544 اسب بخار در اتومبیل‌های CL63 جایگزین خواهد شد. این تغییر در کنار بهبود سیستم استارت اتومبیل باعث می‌شود مصرف سوخت این نمونه تا 25درصد کاهش پیدا کند. مرسدس بنز
CL63

برای بهبود دیگر اجزای اتومبیل از پره‌های دوتایی رینگ از جنس تیتانیوم، فیبر کربن اضافه برای اسکلت اتومبیل و سقف آن همراه با چرم برای فرمان اتومبیل استفاده شده و زمان صفر تا صد خودرو از 4.5 ثانیه به 4.4 ثانیه کاهش پیدا کرده است. مرسدس بنز
CL63

 

مرسدس بنز CLS 2012
این سدان جدید با استفاده از آلومینیوم در طراحی اغلب بخش‌های فلزی آن مانند درها، سقف، گلگیر جلو و در صندوق عقب حدود 25کیلو سبک‌تر شده است. البته طراحی موتور آن و نمونه‌های در دسترس به مراتب جالب‌توجه‌تر است.

مرسدس بنز CLS

این اتومبیل با چهار موتور گوناگون در دسترس خواهد بود. ابتدا CLS با دو موتور V-6 3.5 لیتری به بازار اروپا وارد خواهد شد که یکی دیزلی با قدرت 265 اسب بخار و دیگری گازی با قدرت 306 اسب بخار خواهد بود. پس از آن نمونه‌های دارای موتور چهار سیلندر 2.5 لیتر دیزلی با قدرت 204 اسب‌بخار و سی.ال.اس 550 با موتور V-8 با قدرت 402 اسب بخار وارد بازار خواهند شد.

مرسدس بنز CLS

در ساخت چراغ‌های جلوی این اتومبیل از لامپ‌های ال.ای.دی استفاده خواهد شد و تغییراتی برای بهبود فضای داخلی این اتومبیل صورت خواهد گرفت. مرسدس بنز CLS

 

ای.سل، خودروی الکترونیکی مرسدس بنز
مرسدس بنز در ادامه تلاش‌هایش برای بهبود بهره‌وری و کاهش آلایندگی اتومبیل‌ها ای.سل، خودروی الکتریکی ساخت این شرکت را در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کرده است. از این محصول تنها 500 نمونه در پاییز امسال تولید خواهد شد.

این اتومبیل از پلتفرم کلاس ای این شرکت در کنار سیستم پاورترین تولیدی شرکت تسلا استفاده می‌کند. مرسدس بنز ای.سل

دو باتری یون لیتیوم به کف اتومبیل متصل شده‌اند تا در کنار اشغال کمتر فضا پایداری بهتری به این اتومبیل بدهند. آنها قدرتی معادل 95 اسب بخار تولید خواهند کرد. حداکثر سرعت ای.سل 200 کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.

این خودرو مانند تسلا رودستر از یک دوشاخه استاندارد و سیستم هوشمند شارژ اتومبیل استفاده می‌کند. با استفاده از این سیستم امکان زمان‌بندی شارژ مجدد باتری‌ها در ساعاتی که مصرف برق پایین‌تر هست و هزینه کمتری به دارندگان خودرو تحمیل می‌شود، وجود خواهد داشت. مرسدس بنز ای.سل

دو عدد دوشاخه در صندوق عقب خودرو جاسازی شده‌اند که می‌توانند با استفاده از جریان تک‌فاز و سه‌فاز 230 ولت خودرو را شارژ کنند. زمان شارژ باتری‌های نیمه‌پر با جریان تک‌فاز 8 ساعت است که استفاده از جریان سه‌فاز این زمان را به 3 ساعت کاهش خواهد داد. این خودرو سبز به زودی وارد بازار اروپا خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: آشنایی با برخی از محصولات جدید مرسدس بنز !! ( تصویری) , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد